علی ایزدی

علی ایزدی

علی ایزدی هستم.
دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر

امیدوارم اینجا جایی برای تعامل بهتر با دنیای بیرون بشه.

نمایشگاه کتاب

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۸ ب.ظ
لیست کتاب هایی که قصد دارم امسال از نمایشگاه کتاب بخرم.
اینجا میذارم تا اگه بقیه هم خواستن کتاب پیشنهاد بگیرن استفاده کنند.
کتاب ها رو از تنی چند از دوستان و دو سایت کافه بوک و متمم  انتخاب کردم.
خوشحال میشم اگه کتاب خوبی میشناسین معرفی کنین.

- زندگی خود را طراحی کنید ... دیوید ایوانس
- راز سایه ... دبی فورد
- تست مامان ... راب فیتزپاتریک
- عامه پسند ... بوکفسکی
- مردی در تبعید ابدی ... نادر ابراهیمی
- پاییز فصل آخر سال است ... نسیم مرعشی
- رهش ... رضا امیرخانی
- نشت نشا ... رضا امیرخانی
- روان شناسی عزت نفس ... ناتانیل براندن
- در باب حکمت زندگی ... شوپنهاور
- صفر تا یک ... پیتر ثیل
- ذهن کامل نو ... دنیل پینک
- سکوت قدرت درون‌گراها ... سوزان کین
- Better than normal ... دنیل آرچر
- هفت عادت مردمان موثر ... استفان کاوی

پی نوشت: ترتیب خاصی تو معرفی کتاب ها وجود نداره.

  • علی ایزدی

نظرات  (۲)

علی فکر نمی‌کنم تو از مردی در تبعید ابدی خوشت بیاد :)


به نظرم حاصل عمر - سامرست موآم رو بخون.
سلام
کتاب صفر و یک چطور بود؟؟
و یک پیشینهاد
قالب ورنگ وبلاگت رو عوض کن خیلی مطالعه مطالب سخته مخصوصا که فونت و سایزش اصلا مناسب نیست و به خاطر جمع شدن به چشم کاربرا فشار میاد

پاسخ:
سلام. 
کتاب صفر و یک رو تموم کرده بودن تو نمایشگاه نتونستم بخرمش.
این لینکه pdf انگلیسیشه: zero to one
جدیدن قالب وبلاگ رو عوض کردم واسه همین یکم فونتاش بهم ریخت قبلش رنگ روشن بود ترجیح دادم تیره‌اش کنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی